وب سایت دانشجویار، تخصصی و منحصر به فرد در ارائه فایل های آموزشی علوم پزشکی , علوم انسانی , علوم پایه, فنی و مهندسی , جزوات کنکوری و ... ( با بیش از صدها عنوان کتاب ، جزوه ، ارائه ، مقاله ، نمونه سوال و ... )

محل لوگو

دانلود کتاب عقاید یک دلقک فارسی پی دی اف


دانلود کتاب عقاید یک دلقک فارسی پی دی اف

مشخصات کتاب

رمان عقاید یک دلقک

نویسنده: هاینریش بل

ترجمه: محمد اسماعیل زاده

انتشارات: چشمه

تعداد صفحات: ۳۵۳

فرمت : pdf

 

 

معرفی :

کتاب «عقاید یک دلقک» نوشته‌ی «هاینریش بل» با ترجمه‌ی «محمد اسماعیل‌زاده» به چاپ رسیده است. این کتاب را می‌توان یکی از رمان‌های تاثیرگذار قرن بیستم دانست که در میان آثار هانریش بل به دلیل مضمون عاشقانه، نام جذاب و فضای نوستالژیک و عاطفی‌اش، شهرت بیشتری پیدا کرده است. هاینریش بل نویسنده‌ای آلمانی است که موفق به کسب نوبل شده است. مضمون بیشتر نوشته‌های او جنگ و پیامدهای آن بر زندگی و اوضاع انسان‌هاست. «عقاید یک دلقک» داستان دلقکی به نام «شنیر» است که از وقتی همسرش او را ترک کرده، دچار افسردگی شده است. او برای فراموشی دردهایش به نوشیدن مشروب روی می‌آورد. بعد از فضاحتی که در یکی از نمایش‌هایش به وجود می‌آید، به‌ناچار به محل زندگی‌اش بازمی‌گردد. ازآنجاکه در مضیقه‌ی مالی است، دفترچه تلفنش را باز می‌کند و با آشنایان تماس می‌گیرد. در این میان بارها به گذشته می‌رود و خاطراتش را مرور می‌کند.... . بخشی از کتاب را با هم می‌خوانیم: «وقتی وارد شهر بن شدم، هوا تاریک شده بود. هنگام ورود، خودم را مجبور کردم تن به اجرای تشریفاتی ندهم که طی پنج سال سفرهای متمادی انجام داده بودم: پایین و بالا رفتن از پله‌های سکوی ایستگاه راه‌آهن، به زمین گذاشتن ساک سفری، بیرون‌آوردن بلیت قطار از جیب پالتو، برداشتن ساک سفری، تحویل بلیت، خرید روزنامه‌ی عصر از کیوسک، خارج‌شدن از ایستگاه و صدازدن یک تاکسی، پنج سال تمام تقریبا هر روز یا از جایی مسافرت کرده بودم و یا اینکه به جایی وارد شده بودم.» 


مبلغ واقعی 13,925 تومان    17% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 11,558 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

به بزرگترین مرکز دانلود جزوه و کتاب و منابع تمامی رشته های علوم پزشکی , علوم پایه , فنی مهندسی , علوم انسانی , هنر , اطلاعات عمومی , جزوات کنکوری و ... خوش آمدید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما