وب سایت دانشجویار، تخصصی و منحصر به فرد در ارائه فایل های آموزشی علوم پزشکی , علوم انسانی , علوم پایه, فنی و مهندسی , جزوات کنکوری و ... ( با بیش از صدها عنوان کتاب ، جزوه ، ارائه ، مقاله ، نمونه سوال و ... )

محل لوگو

دانلود کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین pdf


دانلود کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین pdf

دانلود کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

ویرایش جدید  ترجمه لیلا رحمتی

توضیحات :

این کتاب از چهار بخش مختلف تشکیل و در هر بخش آن، آموزه‌های مختلفی ارائه شده‌ است: 1- بازی زندگی و راه این بازی؛ 2- کلام تو عصای معجزه‌گر توست؛ 3- درِ مخفی توفیق؛ 4- نفوذ کلام. در این چهار مدخل، اسکاول شین با زبانی ساده و نثری سلیس، خواننده را با اندیشه‌ی اصلی خود مواجه کرده و از این طریق، پیام هر فصل را به او می‌آموزد. جملات قصار و حکایت‌های کوتاه بسیاری را می‌توان لابه‌لای آموزه‌های وی پیدا کرد که خواندن هر یک می‌تواند بسیار راهگشا باشد. او زندگی را به مثابه‌ی یک بازی مهم ارزیابی کرده است و اعتقاد دارد فقط باید راه و رسم این بازی را آموخت تا بتوان به‌عنوان یک بازیکن موفق در آن به موفقیت دست پیدا کرد.

 

«چهار اثر از فلورانس اسکاول شین» یکی از کتاب‌های محبوب در زمینه‌ی آثار موسوم به کتاب‌های «خودیاری» است. این اثر، کتابی کلاسیک در این زمینه محسوب می‌شود. این کتاب یکی از پرمخاطب‌ترین آثار در سطح جهان است که برای اولین بار در سال 1373 در ایران به چاپ رسید.

 

ترجمه لیلا رحمتی فرمت پی دی اف

تعداد صفحات : 297

 


مبلغ واقعی 16,625 تومان    27% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 12,136 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 444

برچسب های مهم

به بزرگترین مرکز دانلود جزوه و کتاب و منابع تمامی رشته های علوم پزشکی , علوم پایه , فنی مهندسی , علوم انسانی , هنر , اطلاعات عمومی , جزوات کنکوری و ... خوش آمدید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما