وب سایت دانشجویار، تخصصی و منحصر به فرد در ارائه فایل های آموزشی علوم پزشکی , علوم انسانی , علوم پایه, فنی و مهندسی , جزوات کنکوری و ... ( با بیش از صدها عنوان کتاب ، جزوه ، ارائه ، مقاله ، نمونه سوال و ... )

محل لوگو

دانلود کتاب طب داخلی هاریسون 2018 pdf


دانلود کتاب طب داخلی هاریسون 2018 pdf

اصول طب داخلی هاریسون یکی از کتاب‌های درسی شناخته‌شده در زمینه طب داخلی است. سالهاست که جز رفرنس اصلی طب داخلی بوده و هر چند سال یک بار ویرایشی جدید و تکمیل یافته و منطبق شده با متد روز دنیا ازاین کتاب عرضه می‌گردد. ویرایش بیستم این کتاب در سال ۲۰۱۸ به بازار آمد. و تغییرات گسترده ای نسبت به نسخه قبلی پیدا کرده است.

این مجموعه با فورمت پی دی اف در ۳۷۹۰ صفحه (حاوی جلد اول و دوم با هم) تقدیم میگردد.

زبان متن اصلی بوده اما بیانی بسیار روان و فصیح دارد

هم چنین این مجموعه نسبت به نسخ فارسی موجودو حتی ویرایش نوزدهم (قبلی) با توجه به گسترش روز افزون علوم طب از مباحث و ایده های خیلی جدیدتری بهره برده است.

 

قیمت در آمازون ۶۳ دلار


مبلغ واقعی 18,777 تومان    37% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 11,830 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1433

به بزرگترین مرکز دانلود جزوه و کتاب و منابع تمامی رشته های علوم پزشکی , علوم پایه , فنی مهندسی , علوم انسانی , هنر , اطلاعات عمومی , جزوات کنکوری و ... خوش آمدید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما