وب سایت دانشجویار، تخصصی و منحصر به فرد در ارائه فایل های آموزشی علوم پزشکی , علوم انسانی , علوم پایه, فنی و مهندسی , جزوات کنکوری و ... ( با بیش از صدها عنوان کتاب ، جزوه ، ارائه ، مقاله ، نمونه سوال و ... )

محل لوگو

دانلود ایمونولوژی کوبای فارسی کامل pdf


دانلود ایمونولوژی کوبای فارسی کامل pdf

 

دانلود کتاب ایمونولوژیکوبای فارسی

متن ترجمه کامل کتاب ایمونولوژی کوبای Janis Kuby

عنوان :کتاب ایمونولوژی Janis Kuby

توضیحات: کتاب ایمونولوژی کوبی کاملترین و یکی از برترین منابع آزمون های دکتری مخصوصا در رشته های میکروبیولوژی و ایمونولوژی می باشد و از رفرنسهای پر استفاده در دانشگاه های علوم پزشکی برای رشته های میکروبیولوژی علوم آزمایشگاهی پزشکی پرستاری و ... به شمار می رود.مناسب برای کنکور مناسب برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد

از خصوصیات اصلی این کتاب نثر روان و ساده و  تصاویری کاملا منطبق با کتاب اصلی می باشد.  متن ساده و روان کتاب باعث میگردد تا شما در هر سطحی که باشید ایمونولوژی را از پایه تا پیشرفته ترین مباحث دنبال کرده و فرا گیری کنید.

تا مدتی قبل ترجمه کاملی به زبان فارسی برای این کتاب وجود نداشت که در حال حاضر تمام فصول آن بصورت کامل و با نثری کاملا ساده و روان ترجمه شده که به شما دانش پژوهان عزیز تقدیم می گردد

با زبان فارسی و فرمت pdf

تعداد صفحات 1111 صفحه شامل 21 فصل کامل

 

تصویری از  کتاب را می توانید در زیر مشاهده نمایید :

ایمونولوژی کوبای

 


مبلغ واقعی 14,750 تومان    22% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 11,505 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

به بزرگترین مرکز دانلود جزوه و کتاب و منابع تمامی رشته های علوم پزشکی , علوم پایه , فنی مهندسی , علوم انسانی , هنر , اطلاعات عمومی , جزوات کنکوری و ... خوش آمدید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما