وب سایت دانشجویار، تخصصی و منحصر به فرد در ارائه فایل های آموزشی علوم پزشکی , علوم انسانی , علوم پایه, فنی و مهندسی , جزوات کنکوری و ... ( با بیش از صدها عنوان کتاب ، جزوه ، ارائه ، مقاله ، نمونه سوال و ... )

محل لوگو

دانلود گیاهان دارویی علی زرگری 5 جلدی pdf


دانلود گیاهان دارویی علی زرگری 5 جلدی pdf

دانلود دوره کامل 5 جلدی گیاهان دارویی دکتری زرگری ویرایش ششم pdf

در کتاب ارزشمند "گیاهان دارویی" دکتر زرگری، اطلاعات جامع و کاملی درباره گیاهشناسی، ترکیبات شیمیایی، خواص درمانی و… بسیاری از گونه های گیاهان دارویی ایران ارائه شده است که می تواند برای متخصصین علوم کشاورزی، گیاهشناسی، داروسازی، پزشکی، فیتوشیمی و… به عنوان یک منبع علمی موثق و قوی مورد استفاده قرار گیرد.
نیز ارائه نسخه های تک گیاهی و چند گیاهی برای بیماریهای مختلف که در جای جای این کتاب دیده می شود، استفاده از آنرا برای عموم مردم نیز مفید و اثربخش کرده است.

محتوی 5 فایل با فرمت پی دی اف به ازای هر جلد

معتبرنرین منبع کاربردی برای آموزش و فراگیری هر آنچه درباره گیاهان دارویی باید دانست

مورد استفاده تمامی داروسازان ‍پزشکان طبیبان اساتید و علاقهمندان به طب سنتی و داروهای گیاهی 

 


مبلغ واقعی 32,350 تومان    31% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 22,322 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 5092

به بزرگترین مرکز دانلود جزوه و کتاب و منابع تمامی رشته های علوم پزشکی , علوم پایه , فنی مهندسی , علوم انسانی , هنر , اطلاعات عمومی , جزوات کنکوری و ... خوش آمدید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما